19 Temmuz 2017

,

İntikam - Catherine Doyle | Kitap Yorumu

Kitap Adı: İntikam
Orijinal Adı: Vendetta (Blood for Blood #1)
Yazar: Catherine Doyle
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 352
Goodreads Puanı: 4.04/5
Benim Puanım: 4/5
Arka Sayfa;
Konu intikam olunca aşk, işleri çıkmaza sokar.
Beş erkek kardeş mahallelerine taşınınca Sophie Gracewell’in hayatı değişmişti. Nicoli’ye karşı dayanılmaz bir çekim hisseden Sophie, kendini güçlü aileler tarafından yönetilen bir yeraltı suç ağının içinde bulmuştu. Fakat kardeşlerin karanlık sırları ortaya çıktıkça, Sophie de kendi ailesi hakkında acı gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalacaktı. Savaş halindeki iki aile arasında seçim yapması gerekiyordu. Seçimini yaptığında ise kan dökülecek ve kalpler kırılacaktı.
Ciddiyim çok beğendim! Bu kadar çok beğenmeyi düşünmüyordum çünkü yabancı yorumlara baktığımda pek bilindik olmayan bir kitap olduğunu ve yorumların genelinde yine de beğenildiğini gördüm. Ama zaten kitabı elime aldığımda arka kapağındaki beş erkek kardeş olayıyla eğlenceli bir havası olacağını tahmin etmiştim. Kitap Sophie'nin babasına ait çalıştığı restorantta başlıyor. Birkaç bölüm geçmeden babasının hapse girdiğini öğreniyoruz ama nedeni söylenmiyor. Daha sonrasında mahalleye taşınan "güya" Priestly kardeşler sayesinde Sophie'nin hayatı değişmek zorunda kalıyor. Önce bunun sadece Nicoli'yle arasında doğan aşk sayesinde olduğunu sanıyoruz ama sonrasında kitabın kurgusunun o kadar basit öylesine bir aşk romanı olmadığını yazar bir güzel kanıtlıyor. Ailelerin sırları ve düşmanlığı ortaya çıkınca harika bir heyecanla sarmalanıyor. Beklediğimin aksine elimden bırakamadığım harika bir kitaptı.
Aslında yarım puan daha verecektim ki düşünün o kadar çok beğendim. Fakat yazarın eklediği büyük abi olan Luca'yı bu kadar dikkat çekici yazması hafiften sinirimi bozdu çünkü biricik Nicoli baya baya abisinin gölgesinde kaldı. Her ne kadar Nicoli'yi sevsem de Luca'yle Sophie'nin arasındaki konuşmaları, öfkeyi görünce ana karakter o mu olsaydı diye düşünüp durdum. Bu yüzden yan karaktere göz kırpmamızı sağlayacak kadar yazarın kitapta yer yer baş karakteri arka planda bırakması pek hoş olmamıştı. Devam kitabı olduğu için çok mutluyum çünkü bu kadar derin ve çetrefilli bir konunun bir kitapta kısaca çözülmesi baya saçma olurdu. Ama aksine iki tane daha seriye ait devam kitabı var. Bir de unutmadan bal şeklinde bir ayraç elime geçince ne mana diye merak etmiştim, arkasındaki sebeb de çok iyiydi. Umarım bir an önce çevrilirler, okumak için sabırsızlanıyorum. Ben aşırı aşırı beğendim, size de keyifli okumalar.. 

0 yorum:

Yorum Gönder