16 Mayıs 2017

Günahkar - Maggie Stiefvater | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Günahkar
Orijinal Adı: Sinner (The Wolves of Mercy Falls #4)
Yazar: Maggie Stiefvater
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 384
Goodreads Puanı: 3,94
Benim Puanım: 4/5
Arka Sayfa;
bulunan. 
Cole’un Kaliforniya’ya gelmesinin tek sebebi var: Isabel’in kalbini geri kazanmak. Isabel, Cole’un mahvolmuş ve bitik hayatından kaçmış, böylece genç adamın hayatını daha da kötü hale getirmiştir. Şimdi Cole’un tek amacı yeniden Isabel’le olmak değildir. Ona ihtiyacı da vardır.
kaybolan. 
Isabel, Los Angeles’ta yeni bir hayat kurmaya çalışsa da durum ümitsizdir. Birçok sahte insan gibi oyuna dahil olabileceğini bilmesine rağmen amacını sorgulamaya başlamıştır. Ne için oynuyordur? 
günahkâr.
Cole ve Isabel’in paylaştığı geçmişin bir geleceği yok gibidir. Ancak birbirlerini kurtaracak ya da yıkımlarına yol açacak güç yine onların elindedir. Kesin olan tek şeyse asla vazgeçmeyecekleridir.
Ürperti serisi ilk kitabıyla kesinlikle çok yavan bir başlangıç yapmıştı. Özellikle de bilindik kurtlu fantastik konusuyla kendini pek sıyıramamıştı. İkinci kitapta ana karakterin aşkı daha güzel, daha zorlu bir ilişkiye yol alırken serinin ortasında Cole karakteriyle tanıştık. Isabel'i ilk kitaptan tanıyorduk ve gerçekten çekilmez bir kızdı. İkinci kitabı gözümde kat kat güzelleştiren de kesinlikle bu imkansız ikilinin bir araya gelmesiydi. Üçüncü kitabı da ikilinin sonu nereye varacak diye düşünerek büyük bir heyecanla okumuştum. Yazarın garip yazım stili üzere şaşırmamıştım ki; üçüncü kitabın sonu ikili bakımından biraz havada kalmıştı.Ayrıca bu kitap türkçeye çevrilene kadar Cole ve Isabel'i içeren ek bir kitap olduğunu hiç bilmiyordum. Böylece bunu gördüğümde elbette deli gibi sevindim. Dördüncü kitap tam anlamıyla bir bakımdan beklediğim gibi, bir bakımdan hafif bir ukte bıraktı.


Cole de Isabel de oldukça sıra dışı karakterler oldukları için ikiliden el bebek gül bebek klişe bir aşk romanı beklemiyordum. Bu kitapta kurtların çoğunlukla bulunduğu şehirde olmadıkları için doğa üstü kurtlu kısma çok az değinildi. İkilinin bir araya gelmeleri, aralarında geçen konuşmalar ve tavırların hepsini heyecanla okudum. Keşke hiç bitmeseydi istedim çünkü gerçekten bu ikiliye sıra dışı olmalarıyla bayılıyorum. Isabel aşkını itiraf etmeyi geç, birinin yanında ağlamayı bile çok büyük bir acizlik görecek kadar hislerini saklamak konusunda mükemmel derecede yetenekli bir kız. Böyle olunca kitap boyunca az çok Cole'un debelenmesini de okuyoruz. Kitabın sonlarına değinirsem muhtemelen serideki ana kitaplar arasında sonuncu sayılacağı için benim için biraz buruktu son sayfaları okumak. Her ne kadar diğer karakterlerimizi sevsem de Cole ve Isabel serinin yıldızıydı benim için. Kitabın sonu da elbette onlara yarışır şekilde hafif bir gariplikle ama yine benim çok beğendiğim bir şekilde bitti. Yazarın diğer serileri ve kitapları da umarım yakın zamanda çevrilir. Keyifli okumalar.

0 yorum:

Yorum Gönder