19 Nisan 2016

, ,

Forever Too Far (Too Far #3) - Abbi Glines | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Forever Too Far (Too Far #3)
Yazar: Abbi 
Sayfa Sayısı: 292
Çıkış Tarihi: Haziran 2013
Goodreads Puanı: 4.25/5
Benim Puanım: 4/5
Arka Sayfa;
Rush promised her forever... but promises can be broken.

Torn between his love for his family and his love for Blaire, Rush has to find a way to save one without losing the other. In the end one has to be more important. Letting go isn’t easy.

Blaire believed in her fairytale... but no one can live in a fantasy.

Her love for Rush and desire to have a family keep her believing that they can find a way for this to work. Until she has to make the right decision for her and the baby. Even if it breaks her heart.

Can they find the forever that they both want or has it all just gone... too far?
Yorumum;
İngilizce okuduğum kitap yorumlarını özellikle takip ediyorsanız tee Ocak ayında bu serinin ikinci kitabını yorumladığımı görmüşsünüzdür. Aslında öylesine okuyup geçebilirdim ama ikinci kitabın yorumu blogumda baya tıklandığı için üçüncü kitabı merak edenler de vardır diye yorumumu girmek istedim. Nedense araya baya zaman sokmuşum. Aslında bir oturuşta bitirebileceğim bir kitaptı Forever Too Far. Bu serinin ilk kitabı benim okuduğum ilk genç yetişkin romanıydı. O yüzden çok beğenmiştim çünkü karşılaştırabileceğim o türde kitaplar okumamıştım henüz. İkinci kitabı da eh işte güzeldi. Üçüncü kitabı da baya hoştu. Özellikle de Rush'ın Blaire'in üzerine titremesi falan gayet güzeldi. Bazı yerlerde de beni güldürdü. İkinci kitapta Blaire hamile kalmıştı. Daha sonra tekrar bir araya gelmişlerdi. Üçüncü kitap öyle çok olaylı bir kitap değil ama kendini gayet okutuyor. Sanırım yazarın kalemini bu bakımdan az çok seviyorum. Üç kitabını da severek okudum. Her ne kadar klişe bir konu üzerinde dursa da karakterler sayesinde seriyi sevebildim. Benim için aman böyle aman şöyle harika bir seri olmasa da okuduğum için pişman olmadığım, hoş vakit geçirdiğim bir seriydi. İlk iki kitabı beğenenler varsa üçüncü kitabı okumalarını öneririm :)

0 yorum:

Yorum Gönder