9 Aralık 2015

,

Araf - Tara Hudson | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Araf
Yazar: Tara Hudson
Orijinal Adı: Hereafter
Sayfa Sayısı: 400
Yayınevi: Pegasus
Goodreads Puanı: 3,74
Benim Puanım: 3/5
Arka Sayfa;

Yine nehirde süzülüyordum.

Ancak bu kez nefes aldığımda ciğerlerim, etrafımı saran çamurlu suyla dolmuyordu. Bedenim bu kâbustan önceki kadar hafifti hâlâ. Nehirde süzülüyor, öfkeli akıntının sürüklemesinden etkilenmiyordu. Artık bir şeyler farklıydı; bu karanlık, beni kıvrandıran sahne, korkunç rüyalarımda yaşadığım sahnenin neredeyse aynısıydı.Neredeyse...

Çünkü bu kez boğulan ben değildim.Oydu.

Merhabalar! Annemin detoksumun ikinci günü için sıktığı meyve suyunun rahatsız edici sesinin mırıltısıyla bu yazıyı yazmaya koyuluyorum. Öncelikle kitabı beğendim hatta beğendim demekten bile çok ama eksikleri vardı. Nasıl desem? Bana bir oha dedirtmedi ya da içimi ezemedi. Ama eksilerinin yanında artıları daha çoktu. Ama arada saf saf sırıttığım olmadı değil.
Mesela arka yazısını okudunuz ya, ana karakterler bile belli değildi bu yüzden büyük bir merak ve heyecanla okudum. Ayrıca üç kitaba ayrıldığı için diğer kitapta neler olacak diye düşünüp durdum. Bu gidişle kısa bir yazı olacak. Amelia yani ölü kızımızı sevdim. Diğer iki kitapta eminim daha çok severim. Ayrıca Joshua'yı da çok sevdim. Kıza karşı korumacı tavrı falan hoşuma gitti. Belki siz okurken sevmeyebilirsiniz ama ben Eli'yi de sevdim. Onu diğer kitaplarda da görmek istiyorum. Anlayacağınız güzel bir kitaptı, merakla okudum ama beni çok tatmin etmedi. Diğer iki kitaptan daha umutluyum. Bugün dersim olmadığı için akşama kadar kitap okuyacağım. Bakarsınız serinin kalan iki kitabını bugün bitiririm. Önceki kitap yorumuma göre baya kısa bir yorumla veda ediyorum. Arada bakıyorum da Ardında Bıraktığın Kadın yorumum baya baya uzun olmuş. Bakalım umarım Araf serisinin kalan kitaplarını çok beğenirim. 
Lafın kısası serinin ilk kitabı güzel ve okunabilirdi. Ben kitaplığımda olacağı için gayet memnunum. Alın demek için biraz erken sanırım. Diğer kitaplarla beraber dile getiririm.

0 yorum:

Yorum Gönder